سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تخصصی دکتر کبری سبزعلی یمقانی
 
پیوندهای روزانه

کتاب برد سریع در فروش و بازاریابی

(50 ایده­ الهام ­بخش برای ارتقا و ر­شد کسب‌وکار)

عکس

مترجمین کتاب

دکتر احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

معرفی کتاب

این کتاب شامل نمونه‌هایی واقعی از توصیه‌هایی هستند که به مدیران کسب‌وکارهای مختلف کمک کرده اند به نتایج دلخواه شان برسند. این‌ها راهکارهای اثبات شده‌ای هستند که می­ توانند در کسب‌وکارتان موثر واقع شوند. هرکدام از توصیه‌های کوتاه موجود در این کتاب، یک مقدمه کوتاه در رابطه با یک ایده به شما ارائه می­ دهد. در ادامه چند سوال کوتاه برای انعکاس ایده در ذهن‌تان و فرمولی برای اجرای چند توصیه به همراه یک داستان در رابطه با موفقیت در انجام کارها و چند راهکار عملی به عنوان اقدامات سریع ارائه می‌شود. خواندن این کتاب را به تمام مدیران و صاحبان کسب‌وکار و تمامی کسانی که به نوعی با مسایل بازار و بازاریابی سروکار دارند توصیه می شود.

این کتاب مطابق با ذهن شما طراحی شده است تا در صورت نیاز از آن الهام بگیرید. این کتاب شامل 7 بخش و 50 ایده­ ی الهام­ بخش برای ارتقا و ر­شد کسب‌وکار می باشد.

این کتاب را مطالعه کنید و اگر برایتان تاثیرگذار بود آن را به دوستان و علاقمندان به حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش و کسب کار معرفی نمایید.


[ یکشنبه 98/10/8 ] [ 3:25 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]

 

کتاب همانند یک «پرنس» و «پرنسس» باشیم ! (راهنمای برندینگ شخصی و آداب معاشرت)

 

عکس

معرفی کتاب

خانواده‌های سلطنتی و اشرافی همیشه و در همه‌ جا به گونه‌ای متفاوت از سایر افراد جامعه رفتار می‌کنند. از آن‌جایی‌که زندگی اعضای خانواده‌های سلطنتی همیشه زیر ذره‌بین قرار داشته و مردم در سراسر جهان آن‌ها را الگوی زندگی خود قرار داده‌اند. لذا، آن‌ها از دوران اولیه زندگی خود آموزش می‌بینند تا مانند یک «پرنس» -شاهزاده- یا یک «پرنسس» -ملکه- رفتار کنند، تا بتوانند الگوی مناسبی برای مردم کشورشان یا مردم دیگر کشورها باشند.

بنابراین، هدف این کتاب آموزش نکاتی است که با رعایت آن‌ها بتوانید در جامعه به مانند یک «پرنس» و «پرنسس» بدرخشید. از آداب غذا خوردن و سبک لباس پوشیدن گرفته تا طرز دست دادن یا حتی نحوه‌ی صحبت کردن و برخورد با دیگران و غیره. این نکات آموزنده از شما یک «پرنس» یا یک «پرنسس» تمام عیار خواهد ساخت و شما را در جامعه متمایز می‌نماید. پس اگر دوست دارید همانند یک «پرنس» و «پرنسس» بدرخشید، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنم.

در دنیای پرتلاطم امروز یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای موفقیت در هر زمینه‌ای در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده و پویا از ارتباطات با افراد جامعه است. مقبولیت و محبوبیت درون چنین شبکه‌ای از روابط می‌تواند نقش موثری در موفقیت و کامیابی ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی داشته باشد. افراد قبل از هر چیز از طریق رفتارهای اجتماعی ما در مورد منش و دیدگاه‌های‌مان قضاوت می‌کنند، چرا که این تنها بخش قابل رویت از شخصیت ما است. بنابراین اصلاح و تقویت رفتارهای مقبول و موردپسند جامعه بخش عمده‌ای از مسیر موفقیت ما را هموار می نماید. متخصصان علوم روانشناسی و جامعه‌شناسی از چنین فرآیندی با عنوان برندینگ شخصی یاد می کنند، که در آن شخص با ایجاد تمایز و برتری در رفتارهای اجتماعی‌مان و تعالی و تکامل بخشیدن به آن‌ها تصویر ذهنی مثبتی را در دیگران و در خود ایجاد نماید. این کتاب می‌کوشد تا با ارائه رهنمودهای رفتاری، الگوهای رفتاری ما را اصلاح نموده و ارتقا بخشد. تفاوت قابل توجه این کتاب با دیگر کتب موجود در حوزه موفقیت فردی و برندینگ شخصی، عملی و کاربردی بودن راهکارها و دستورالعمل‌های آن است که می تواند تفاوت عمده‌ای در جایگاه اجتماعی ما در نظر دوستان، شرکای تجاری، خانواده و از همه مهم‌تر خودانگاره شخصی ایجاد کند و این همان معنای اصیل پرنس و پرنسس بودن است که در سراسر این کتاب به آن اشاره شده است.

جذابیت این کتاب از دیدگاه مولف

کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم! در حوزه آداب معاشرت، برندینگ شخصی و روانشناسی مثبت نگارش یافته است. این کتابی است که اگر هر فردی در زندگی اش بخواند، تحول مثبت را خواهد چشید.

جذابیت اول کتاب قلم ساده، روان و سلیس آن است.

جذابیت دوم کتاب تلفیق متون ترجمه شده با تجربیات شخصی بنده است که با قلمی متفاوت در جاهای مختلف کتاب به فراخور متن گنجانده شده است.

جذابیت سوم کتاب نگارش آن در قالبی است که برای سنین 14-15 سال تا سنین بسیار بالاتر کاربردی است؛ حتی افراد مسن نیز می توانند از آن استفاده کنند.

جذابیت چهارم کتاب ایجاد نقطه عطف در زندگی افرادی است که کتاب را می خوانند، زیرا نگارش کتاب طوری است که در بخش های مختلف باعث تفکر و تحول مثبت در افراد می شود.

جذابیت پنجم ویرایش کتاب در چاپ های جدید و رفع اشکالات آن است.

جذابیت ششم این کتاب آموزش موجز و خلاصه وار نکات ارزشمند برای داشتن یک زندگی موفق است.

 


[ یکشنبه 98/10/8 ] [ 3:20 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 13038