سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تخصصی دکتر کبری سبزعلی یمقانی
 
پیوندهای روزانه

کتاب برندسازی چندحسی

عکس

مولفین کتاب

دکتر احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

معرفی کتاب

یکی از نارسایی های کانال های سنتی بازاریابی، ناتوانی آنها در انتقال حواس پنجگانه بشری است، زیرا این رسانه ها عمدتا حواس بینایی و شنوایی مخاطبان را درگیر کرده اند. برندسازی چندحسی یکی از مباجث جدید – حداقل در ایران – و کاربردی بازاریابی است که هدف آن، گنجاندن و تلفیق هم افزای حواس پنجگانه بشری در استراتژی برندسازی شرکت است تا از این روابط عاطفی قوی و پایداری با مشتریان ایجاد کنند و موجب حفظ و بازیابی بهتر خاطرات و اطلاعات مربوط به برند خود توسط مصرف کنندگان و افزایش وفاداری آنان، شوند.

این کتاب را مطالعه کنید و اگر برایتان تاثیرگذار بود آن را به دوستان و علاقمندان به حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش و کسب کار معرفی نمایید.


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:33 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]

کتاب” تحلیل آمادگی صادرات “با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی (همراه با انواع چک لیست های ارزیابی)

عکس

 

مولفین: دکتر احمد روستا، کبری سبزعلی یمقانی

معرفی کتاب تحلیل آمادگی صادرات

گردباد جهانى شدن عرصه‌هاى اقتصادی، سیاسى و اجتماعى را متأثر ساخته و به‌عنوان امرى اجتناب ­ناپذیر فراروى افراد و شرکت­ ها قرار گرفته است. موضوع داد و ستد بین‌ المللى را می ­توان کالا، خدمات، سرمایه، نیروى ­انسانى، علم، فن­آوری و فرهنگ دانست و در مفهوم عام ­تر دربرگیرنده هر آنچه قابل انتقال از مرزهاى ملى واقع شود، می باشد. اهمیت و ضرورت حضور محصولات در بازارهای جهانی و در فضای اقتصاد بین­ المللی از مهم­ترین عوامل توسعه فروش است و نقش صادرات در این بین به اندازه ­ای مهم است که بسیاری از کارشناسان، صادرات را پلی در جهت توسعه اقتصادی شرکت ها در بازارهای جهانی می­ دانند. صادرات نیازمند حرفه ­ای شدن می باشد چراکه روزنه صادرات شکارگاهی است که به ندرت فرصت­ هایی برای عرضه محصول ارائه می­ دهد. در بازارهای جهانی فرصت ­های طلایی به ندرت بدست می­ آیند و به سرعت از بین می ­روند. اما شرکت­ ها نخست باید آمادگی صادرات خود را بررسی و تحلیل نمایند که آیا می­ توانند محصولاتشان را عرضه کنند یا خیر؟ تحلیل این آمادگی نیاز به پویش جامعی دارد که از چک لیست های مختلف تحلیل آمادگی صادرات تشکیل شده است تا در مجموع با توجه به توانمندی­های افراد و شرکت به کنکاش محیط مبدا و مقصد بپردازیم و بدانیم که چه داریم و چگونه می­ توانیم از داشته­ ها برای توسعه صادرات بهره­ مند شویم و در حقیقت این عمل، تحلیل آمادگی صادرات است. در گام بعد باید برنامه­ای را که بر اساس تحلیل آمادگی صادرات خود تهیه کرده ­ایم اجرایی کنیم و بر صحت اجرای آن نیز نظارت نماییم.

در این راستا، کتاب جامع “تحلیل آمادگی صادرات” توسط دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی تالیف شده است تا افراد و شرکت­ ها به مدد آن بتوانند از طریق چک لیست ها، راه کارها و پیشنهادات ارائه شده، تحلیل آمادگی صادرات خود را بررسی و کالاهای خود را با موفقیت در بازارهای جهانی عرضه کنند. رویکرد این کتاب، نگاهی عملی و کاملاً اجرایی دارد و تلاش شده تا راهنمایی برای افراد و شرکت­ های مختلف باشد که از این طریق بتوانند آمادگی صادرات خود را تحلیل و با نگرشی متفاوت به صادرات محصولات یا خدمات خود بپردازنند. به شما افراد فعال و صاحب ­نظر در عرصه ی صادرات توصیه می ­کنیم با دیدی سنجیده و متفاوت به محصول یا خدمات خود نگاه کنید و فرایند صادرات را در فروش خود اعمال کنید.

کتاب”تحلیل آمادگی صادرات”تالیف دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی توسط انتشارات ماهواره چاپ شد.

تهیه و مطالعه کتاب جامع “تحلیل آمادگی صادرات” نخستین گام شروع جهت صادرات می باشد. مطالعه این کتاب به تمامی صادرکنندگانی که در ابتدای راه ورود به بازارهای صادراتی هستند و حتی صادرکنندگان مجرب پیشنهاد می شود.

جذابیت عمده این کتاب گردآوری، بررسی، تلخیص و تجمیع بیش از 70 اسلاید از همایش ها، کنفرانس ها و سمینارهای ملی “پدر بازاریابی نوین دکتر احمد روستا” می باشد که به زبانی کاملاً سلیس، روان، گویا و به دور از پیچیدگی بیان شده است.

بخشی از عناوین جذاب کتاب تحلیل آمادگی صادرات شامل موارد ذیل می باشد:

  • پرسش‌های مهم صادراتی
  • صادرات علمی و اجرایی از آغاز تا پایان
  • روش عملی تحلیل آمادگی برای صادرات
  • بررسی و کارکرد مدل شتابان صادراتی
  • بررسی اصولی توانمندی‌های سازمانی برای صادرات
  • تاکتیک‌های مذاکره موفق در صادرات
  • مراحل، گام‌ها و اقدامات موردنیاز برای توسعه صادرات
  • شناخت شرایط بازارها و بررسی عوامل محیطی آن
  • فعالیت های مهم در تبلیغ و ترویج محصول صادراتی

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:32 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]

کتاب 25 نکته طلایی برای کسب و کار موفق وکلا

عکس

معرفی کتاب

کسب‌وکار موفق آرزوی هر فردی در هر نوع فعالیتی است و شغل وکالت نیز از این قضیه مبرا نیست. دنیای تجارت دنیای پیچیده‌ای است و این موضوع را می‌طلبد که افراد و مؤسسات حقوقی بسیار هوشمندانه‌تر از گذشته در فضای کسب‌وکار و تجارت گام بردارند. متأسفانه کتاب‌های حقوقی در کشور غالباً بر روی مباحث و قوانین ثقیل حقوقی تمرکز کرده­اند و هیچ‌گونه حرکت جدی و حرفه‌ای در امر تسهیل و کمک به شغل وکالت در روابط عمومی، برندینگ شخصی، آداب معاشرت و بازاریابی صورت نداده ­اند. کتابی که پیش رو دارید مطالب مفیدی در رابطه با چالش‏ های پیش روی وکلا جهت تأسیس دفتر حقوقی شخصی و مزایا و مضرات آن ارائه می‏‏دهد. وکلا می‏‏توانند با خواندن این کتاب به نکات ارزشمندی در رابطه با نحوه پایان دادن به همکاری با شرکت، چگونگی آغاز یک کسب­ وکار شخصی، برندینگ شخصی و کسب شهرت میان موکلین، ‏‏‏بازاریابی و جذب موکلین جدید، حفظ موکلین قبلی و مدیریت کارکنان و فرآیندهای شرکت دست یابند. ما در این کتاب به کسب‌وکار شما کمک می‌کنیم تا با شناسایی دقیق مشتریان خود و ایجاد یک رابطه مناسب با آن‌ها بتوانید در بازاریابی و فروش از نوآوری‏های مفید و کاربردی استفاده نمایید و از به کار بردن نوآوری‌هایی که منجر به شکست شما می‏‏شود، خودداری نمایید.

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:30 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]

کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

عکس

معرفی کتاب

گسترش روزافزون دامنه علم روان‌شناسی و نفوذ آن در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و صنعتی، هیئت و شکل جوامع را از لحاظ روابط افراد با یکدیگر به رنگ تازه‌ای درآورده است، تا جایی که می‌توان گفت بدون توجه به جنبه روانی مسایل نمی‌‌‌توان در حل صحیح و منطقی آن‌ها توفیق یافت. امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش علم روانشناسی صنعتی و سازمانی نیاز به یک فرهنگ واژگان تخصصی برای رفع نیاز در این رشته تخصصی احساس می‌شود. کتاب حاضر که تلخیص و ترجمه‌ای از کتاب «دایره‌المعارف روانشناسی صنعتی و سازمانی» تالیف استیون جی روگلبرگ است برای اولین بار واژگان و اصطلاحات تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی را از A تا Z  شرح داده است. اگرچه کتاب‌های مختلفی در حیطه روانشناسی صنعتی و سازمانی در کشور به چاپ رسیده ولی هنوز کتاب جامع و کاملی وجود ندارد که به این شکل بتواند ابهامات دانش پژوهان را در شناخت واژگان تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی برطرف نماید. در این کتاب سعی شده به صورت ساده و روان این خلاء مطالعاتی پر گردد.

 

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:28 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]

عرضه کتاب تالیفی در زمینه استراتژی های بازاریابی در دوران بهبود و رونق

عکس

معرفی کتاب

همیشه چرخ بازار بر یک مدار نخواهد چرخید؛ روزی خواهد رسید که دیگر استراتژی­های خوب گذشته پاسخگوی نیاز حال نبوده و رقبا از ما پیشی خواهند گرفت و در نتیجه سهم بازار ما کاهش یافته و تکنیک ­های بازاریابی کفایت لازم را برای رهبری دوباره بازار ندارند. بنابراین یافتن روزنه­ های امید و بازاریابی در دوران سختی که شرکت­ ها با آن رو به رو خواهند شد، مبحثی می ­باشد که زیر چتر عنوانی نوین در ادبیات بازاریابی مطرح گردیده است: بازاریابی در دوران بهبود (Recovery) و رونق (Prosperity). اما چگونه می­توان از طریق بازاریابی در دوران بهبود از شرایط سخت عبور کرده و دوباره به دوران رونق رسید؟ این پرسشی است که برای بسیاری از شرکت ­ها، فعالان بازاریابی و صاحب­نظران بازاریابی مطرح است. مفاهیم بازاریابی برای بهبود و رونق، جهت پاسخ‌گویی به این پرسش پدید آمده است. بازاریابی برای بهبود شامل همه تلاش­ هایی است که شرکت ­ها آن را انجام می دهند تا نه تنها در دوران خروج از رکود حیات کنونی خود را حفظ کنند، بلکه دوباره خود را به رونق برسانند و حتی رهبری بازار را به دست آورند. شرکت‌هایی که بتوانند از دوران رکود به سلامت عبور کنند، به روزهای روشن‌تر دوران بهبود و رونق خواهند رسید. این شرکت‌ها می‌بایست رفتار مشتریان را در سال‌های پس از رکود درک کنند تا قادر باشند محصولات و خدمات متناسب با نیازهای مشتریان دوران پس از رکود را عرضه کنند. پس بازاریابی متناسب با دوره­ ی بعد از رکود، کلید موفقیت و ماندگاری است.

کتاب استراتژی های بازاریابی و فروش که توسط دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی تألیف شده است، با هدف کمک به شرکت­ ها برای عبور از دوران بهبود و رسیدن به دوران رونق می باشد. این کتاب ضمن ارائه مفاهیم نوین بازاریابی در دوران­ بهبود و رونق، راه کارها و چک لیست هایی را ارائه می­ کند تا شرکت ­ها بتوانند با توسل به آن از دوران بهبود، گذر نمایند و دوران رونق خود را مهیا سازند.

به شما فعالان و صاحبنظران بازاریابی و شرکت ها توصیه می کنیم حتماً این کتاب را تهیه و مطالعه فرمایید.

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:26 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 13101