سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تخصصی دکتر کبری سبزعلی یمقانی
 
پیوندهای روزانه

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) – جلد اول

عکس

معرفی کتاب

زبان انگلیسی به عنوان یکی از 6 زبان رسمی دنیا مطرح می باشد و هم اکنون 67 کشور در جهان، این زبان را به عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده اند. در حال حاضر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی انتخاب اول بسیاری از کشورهای پیشرفته است و بسیاری از شرکت های بین المللی در جهان از این زبان برای انجام مبادلات و امور خود استفاده می کنند. یک مدیر با دانستن زبان انگلیسی می تواند در تجربیاتی که دیگر مردم دنیا بدست آورده اند سهیم شود و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارد.

شرکتها با استفاده از زبان انگلیسی می توانند خود و محصولاتشان را در سطح جهانی به دیگران معرفی کنند و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرند و دامنه فعالیت خود را در بیرون از مرزهای سرزمین خود گسترش دهند. نکته مهم این است که در دنیای کسب و کار و تجارت، صرفاً دانش زبانی به صورت عمومی یا کلی، کافی نیست. بلکه باید بتوانید با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی صحبت کنید و تمامی مراودات تجاری، مالی و سرمایه گذاری خود را به صورت حرفه ای با زبان مخصوص کسب و کارتان انجام دهید.

کتابی که پیش رو دارید از جدیدترین متدهای آموزش زبان تخصصی تلاش دارد تا مخاطب خود را با واژگان، جملات و اصطلاحات زبان بازرگانی و تجارت آشنا نماید.

این کتاب دو زبانه بوده و شامل دو فصل است که بیش از 90 مکالمه انگلیسی برای صاحبان کسب و کار را در بر می گیرد. فصل اول کتاب شامل بخش‌های چون 1: بخش مذاکرات تجاری، 2: بخش واردات و صادرات، 3: بخش نمایشگاه تجاری می‌باشد که هرکدام از این بخش‌ها شامل زیر بخش‌های متعددی می باشد. در فصل دوم  کتاب مکالمات انگلیسی در محیط کار آمده است که خود شامل سه بخش 1: ارتباط با رئیس، 2: ارتباط با مشتریان، 3: ارتباط با همکاران می باشد.

این کتاب کوشیده است که با ساده ترین روش تمامی مفاهیم مرتبط با کسب و کار و تجارت را به همراه مثال‌های کاربردی به شکلی ساده به خواننده و افراد علاقمند در این حوزه منتقل نماید.

مطالعه این کتاب را به مدیران ارشد و میانی سازمان‌های تجاری، کارآفرینان، سرپرستان و کارکنان بخش فروش و بازاریابی و همچنین علاقمندان به آشنایی با مفاهیم مدیریتی و بازرگانی جهت انجام مراودات تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی توصیه می‌نماییم.

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:48 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 13074