سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تخصصی دکتر کبری سبزعلی یمقانی
 
پیوندهای روزانه

کتاب آداب معاشرت برای مدیران

عکس

معرفی کتاب

انسان بر اساس ادراک خود تصمیم می‌گیرد. ادراکات و برداشت‌های ذهنی دنیای اطراف ما را شکل می دهند. ادراکات انسان‌ ریشه در فرهنگ دارد و هر فردی تحت تأثیر محیط‌های فرهنگی مختلف از خانواده، سازمان تا فرهنگ ملی قرار دارد. هر فرهنگی مختصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد. تعامل با هر فرهنگ مستلزم شناخت آن فرهنگ، آداب و رسوم و سپس برخورد برنامه‌ریزی شده با آن است. کتاب“آداب معاشرت برای مدیران” راهنمای آداب معاشرت و تعاملات اثربخش با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها است. پیش‌زمینه‌ی برنامه‌ریزی برای تعاملات اثربخش، کسب اطلاعات و آگاهی است. این کتاب، اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در خصوص آداب معاشرت موثر ارائه می‌دهد، به نحوی که از طریق آن می‌توانید تعاملات خود را در محیط‌های مختلف برنامه‌ریزی و کاملاً سنجیده عمل نمایید.

در این کتاب با پوشش مناسب جلسات مختلف آشنا می‌شوید که در فرهنگ‌‌های گوناگون معانی مختلف دارند. همچنین، یاد می‌گیرید هر رنگی در هر کشور نماد چه چیزی است و چه رنگ‌هایی را در جلسات نباید پوشید. می‌آموزید کدام اعمال در کشورهای مختلف بی‌احترامی یا حتی توهین تلقی می‌شود. فرا می‌گیرید در عین رسمیت، به عوامل غیررسمی تعاملات خود توجه کنید. با یافته‌های جدید علم روانشناسی صنعتی وسازمانی، زبان بدن، جذابیت‌های ظاهری و کاریزماتیک، با جذبه صحبت کردن و معانی که می‌توان با آن‌ها منتقل کرد؛ آشنا می‌شوید. خواهید آموخت برای متقاعد کردن طرف مقابل چه چیزهایی حائز اهمیت است. یاد می‌گیرید از طریق یافته‌های علمی بازاریابی حسی، فضای فیزیکی جلسات و نشست‌های خود را به تأثیرگذارترین شکل ممکن تغییر دهید و پیروز مذاکرات باشید.

در کتاب“آداب معاشرت برای مدیران”خواهید دید، چطور می‌توانید با تغییر عادات بد، رعایت نکات مثبت و پسندیده، استفاده از تکنیک‌های مختلف در محیط کار، دیدگاه، و ذهن دیگران را در راستای مناسب تغییر دهید و موقعیت شغلی خود را ارتقاء بخشید.

این کتاب دارای نکات ارزشمندی است که می‌تواند برای مدیران و مسئولان در تمامی بخش‌ها، دیپلمات‌ها، سفرا و کاردارهای فرهنگی، استادان دانشگاه، مربیان ورزشی و تمامی کسانی که به نوعی خواستار تعامل سازنده و اثربخش با دیگران هستند، مفید واقع شود. شایان ذکر است که پس از تألیف و چاپ موفقیت آمیز کتاب «همانند یک پرنس و پرنسس باشیم!» و استقبال ارزشمند دوستان، همکاران، مشتریان و افراد مختلف که در راستای برندینگ شخصی و آداب معاشرت بود؛ درصدد آمدیم، در جهت تکمیل مبحث آداب معاشرت در فضای کار و اجتماع، کتابی متفاوت تحت عنوان «آداب معاشرت برای مدیران» ارائه دهیم که خلاء مطالعاتی آن به وضوح در جامعه حس می‌شد. انگیزه‌ی تدوین این کتاب به دلیل حضور گسترده افراد در فضاهای کاری و اجتماعی است که می‌تواند در قالب سمت‌های مدیریتی، سرپرستی یا معاونتی مختلف باشد. در این کتاب تلاش شده از مطالب و منابع به روز و کاربردی بر اساس رفرنس‌های 2015-2017 استفاده شود.

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:40 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 13102