سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تخصصی دکتر کبری سبزعلی یمقانی
 
پیوندهای روزانه

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) – جلد دوم

عکس

معرفی کتاب

امروزه شرکتها با استفاده از زبان انگلیسی می توانند خود و محصولاتشان را در سطح جهانی به دیگران معرفی کنند و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرند و دامنه فعالیت خود را در بیرون از مرزهای سرزمین خود گسترش دهند. نکته مهم این است که در دنیای کسب و کار و تجارت، صرفاً دانش زبانی به صورت عمومی یا کلی، کافی نیست. بلکه باید بتوانید با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی صحبت کنید و تمامی مراودات تجاری، مالی و سرمایه گذاری خود را به صورت حرفه ای با زبان مخصوص کسب و کارتان انجام دهید.

زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار کند عمل می کند، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیر این صورت اثر بخشی آن کم می شود. کتابی که پیش رو دارید از طریق استفاده از جدیدترین متدهای آموزش زبان تخصصی تلاش دارد تا مخاطب خود را با واژگان، جملات و اصطلاحات زبان بازرگانی و تجارت آشنا نماید.

این کتاب دو زبانه بوده و شامل 10 فصل است که شامل مباحثی در زمینه گرامر و دستور زبان، مکالمه، اشتباهات رایج در مکالمات، افعال و اصطلاحات خاص تجاری و آداب مذاکره است.

مطالعه این کتاب را به مدیران ارشد و میانی سازمان‌های تجاری، کارآفرینان، سرپرستان و کارکنان بخش فروش و بازاریابی و همچنین علاقمندان به آشنایی با مفاهیم مدیریتی و بازرگانی جهت انجام مراودات تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی توصیه می‌نماییم. این کتاب همچنین برای دانشجویان رشته های مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد نیز می تواند مفید باشد چراکه یادگیری زبان تخصصی تجارت امکان استفاده از مقالات به روز و کتاب های بین المللی حوزه تجارت و بازرگانی را برای دانشجویان فراهم می کند.

 


[ چهارشنبه 98/10/11 ] [ 4:50 عصر ] [ مدیر وبلاگ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 13068